Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €50 Extra lange bedenktermijn t/m 31 januari 2019!
9,5
Keukenmessen
& snijden
Pannen
& kookgerei
Messen slijpen
& onderhoud
Zakmessen
& multitools
Zaklampen
& batterijen
Verrekijkers
& scopes
Outdoor
& gear
Nieuwste
producten
Aftikkers
Home Garantie

Garantie

Dit is hoe het werkt.

Is je product kapot gegaan? Wij helpen je graag met de garantie. Dit is hoe het bij ons werkt.

  1. Je meldt de garantieclaim aan en stuurt het pakket op.
  2. Wanneer we de garantieclaim ontvangen bevestigen we dat per mail.
  3. Onze productspecialist loopt je product na en stuurt het op naar de leverancier.
  4. De Klantenservice informeert je over de status en vooruitgang.

Het garantieproces

Voor je garantieclaim heb je een garantienummer nodig en die kan je opvragen via telefoon of via het contactformulier. Dit nummer schrijf je op de pakbon waarmee dit je garantieformulier wordt. We mailen je de instructies voor het terugsturen en de pakbon, als je die niet meer hebt.

Zodra we je garantieclaim ontvangen laten wij een productspecialist het product nalopen. Die stuurt het door naar de leverancier voor je. Tijdens het garantieproces houdt onze Klantenservice je op de hoogte van de status en de vooruitgang.

Retourzendingen zijn voor het risico van de koper. Kato Group BV is niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van retourzendingen en producten.