Garantie

Dit is hoe het werkt.

Is je product kapot gegaan? Wij helpen je graag met de garantie. Dit is hoe het bij ons werkt.

  1. Je meldt de garantieclaim aan via het contactformulier.
  2. Je ontvangt van ons een garantienummer en een advies over de mogelijke uitkomst.
  3. Je stuurt het pakket naar ons op.
  4. Wij sturen je een mail zodra we het product met de garantieclaim ontvangen hebben.
  5. Onze productspecialist loopt je product na en stuur het eventueel op naar de leverancier. Wij doen het maximale om je product te repareren.
  6. Onze klantenservice informeert je over de status en vooruitgang,

Het garantieproces

Voor je garantieclaim heb je een garantienummer nodig. Die kun je opvragen via het contactformulier. Dit nummer schrijf je op de pakbon waarmee dit je garantieformulier wordt. We mailen je de instructies voor het terugsturen en een garantieformulier, als je de pakbon niet meer hebt.

Bij het verwerken van garantiezaken zijn we vaak afhankelijk van de verwerkingstijd bij onze leveranciers. Daarom kan een garantieclaim enige tijd in beslag nemen.

Voorwaarden

Garantiezendingen zijn voor risico van de koper. Kato Group BV is niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van zendingen en producten. Check alle garantievoorwaarden hier.

contact
085 888 28 80Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Verzendkosten in Nederland

Bestellingen boven de € 50,- gratis verzending.

Bestellingen onder de € 50,- verzendkosten € 2,95.


nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

volg ons
Bezorgen
postnl
budbee
ups
gls
Afhalen
postnl
ups
Betalen
payment-ideal
payment-klarna
payment-bancontactmrcash
payment-visa
payment-mastercard
payment-paypal
payment-sofortueberweisung
NLNederland